Not resolved
1.2
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Warranty
Website
3 comments

Order # 271937053 Flowers were delivered 11-12-17 and it was discovered that the stock item# 163097 was completely wilted and unusable.I sent the photos required according to the flower dept.

When ordering flowers it states to order two days before your event, we received the flowers per that. Received 10-12-17 wedding on 10-14-17. The final result according to the flower dept is that we will not be refunded for the stock because nothing was received email wise within 48 hours of delivery. This is unacceptable as the wedding was out of town and we had no internet access or phone service until we returned me on Monday 10-16-17.

We feel we should be reimbursed for the stock item. Also we have never been in Sans Club ans we signed up for the $45 to join just to order these flowers for our daughters wedding. We would of went in to get a card and see what Sams club had to offer. But now seeing how Sams Club runs there business, so far the support has been terrible and having to wait far to long to even talk to a live person is not good.

We have dealt primary with Costco and have had issues with Costco but they resolve there complaints and refunds with much more superiority. What is the process to be refunded the $45 that we spent to join. below is corresponding to online order This is becoming very frustrating this is the forth time I've tried this, I've attached two flies to this I will send another email with a couple more and that's all I have, I will send a couple more photos if the email allows, that's all I have. These are out of the box when they were received they were in a hurry to put everything together as soon as they got there as it was they were up till 4:00am that night and well into the next day trying to get things together with what was usable and waiting for the replacements , this is not first time my wife has done flowers for a wedding over a dozen weddings in the last 10 years for family and friends.

These flowers were not right the stock were completely ruined and unusable. I didn't take photos of anything else, I should not of had to do that in the first place. I had enough to do trying to get ready for the wedding. I had to pay the $45 to join Sams club just to order these flowers which I am going to find out about stopping, I have never been to Sams club nor do I wish to go now.

I am not happy with what I have experienced so far. When I tried to contact people last week it was a joke just trying to get someone on the phone, one time I waited almost 15 minutes on hold. We ordered a lot from Costco and deliveries and support were far superior. Thank you Mike O'Donnell Below is response from flower team I apologize that you were unhappy with the flowers that you ordered.

After reviewing your pictures and email that you sent, we are sorry to say that we will not be able to refund you for your floral order.

In the email I sent you, it states that you must provide pictures of damaged flowers within 48 hours.Sincerely, Lisa M Sam's Club Floral Team

Review about: Flowers.

Reason of review: Damaged or defective.

Monetary Loss: $109.

Preferred solution: Full refund.

Had an Experience with Sams Club?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1381897

Please return to Fourth Grade and review your spelling and grammar.

Anonymous
to Anonymous #1383899

and let me borrow your time machine.....11-12-17---is in the future

aliens_amoung_us
to Anonymous #1383903

and don't forget the "two flies" they plan on attaching to this complaint.

You May Also Like